ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Felmerülő kérdések esetén a megadott
elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján a
https://napfenykucko.hu oldalon történő jogviszonyra terjed ki.
1.
A szolgáltató adatai:
Szolgáltató neve: Katona Bernadett egyéni vállalkozó
Székhely: 9012 Győr, Szabó Pál utca 15.
Adószám: 69574359-1-28
Nyilvántartási szám: 53381448
Telefonszám: 0620/397
0897
E-mail cím: kapcsolat@napfenykucko.hu
2.
Alapvető rendelkezések:
A jelen Szabályzatban nem
szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog
az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.
évi V. törvény („Ptk.”), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti
szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.
rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező
rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
3.
Megvásárolható termékek,
szolgáltatások köre:
3.1. Jelentkezés egyéni vagy csoportos foglalkozásra,
szolgáltatásra
3.1.1.
Jelentkezés menete
Az egyéni foglalkozásra,
szolgáltatásra – továbbiakban Szolgáltatás – jelentkezni több módon lehet:
• telefonon,
• e-mailben,
• Messenger üzenetben,
• amennyiben rendelkezésre áll, regisztrációs űrlapon
keresztül.
A jelentkezést követően
időpontot és helyszínt egyeztetünk.
Jelenleg két Fejlesztő
ponton tudjuk a Vásárlókat fogadni:
• Győr, Corvin u. 21, 9023
• Győr, Czuczor Gergely u. 18, 9022
• Győr, Veres Péter u. 19, 9012
• Online platformon történő tanácsadás színterei: Skype,
Google Meets, Facebook Messenger.
A
jelentkezéskor megadott adatok körét és az adatkezelést az Adatkezelési
szabályzatunk tartalmazza.
3.1.2. Felelősségvállalás
A Szolgáltatás során
nyert ismeretek alkalmazásából nem támaszthatók
felelősségvállalási igények a Szolgáltatóval
szemben.
A
Szolgáltatás során alkalmazott technikák, gyakorlatok nem diagnosztikai
értékűek, nem adnak orvosi, pszichoterápiás javaslatot és nem helyettesítik a
szakorvosi/pszichológiai ellátást. Az információkkal nem szándékozunk orvosi,
fiziológiai vagy egyéb hasonló szolgáltatást ajánlani. Ha valaki szakorvosi
ellátásra szorul, arra bátorítjuk, hogy keresse fel kezelőorvosát.
3.1.3. A
szolgáltatás díja
A Szolgáltatások díjai
magyar forintban (HUF) értendőek.
Tartalmazzák a foglalkozás
teljes költségét.
Nem tartalmazzák: a Vásárló
utazási költségét.
A Szolgáltatás díjának
kiegyenlítése történhet készpénzben, banki átutalással, banki befizetéssel.
Banki átutalás, banki
befizetés, bankkártyás fizetés esetén a Szolgáltatás megkezdése előtt be kell
fizetni a szolgáltatás díját. Ez esetben a számlázáshoz szükséges adatokat
előre meg kell küldeni a Szolgáltatónak.
3.1.4. A szolgáltatás lemondása
3.1.4.1. Részvételt
lemondani írásban és szóban lehetséges.
Amennyiben a
jelentkező akadályoztatva van a Szolgáltatás
megkezdésében, 24 órával a Szolgáltatás egyeztetett kezdete
előtt (a kezdési időpontnak megfelelően) a lemondás
költségmentesen megtehető.
Amennyiben a lemondás
a Szolgáltatás kezdetéhez képest 24 órán belül érkezik,
úgy 50% sztornó díj kerül felszámolásra.
A sztornó díj nem kerül
felszámolásra, amennyiben a Vásárló megjelöl egy helyettes résztvevőt, aki
igénybe veszi a Szolgáltatást és befizeti a Szolgáltatás díját.
A Szolgáltató méltányossági
okból nem számol fel sztornó díjat, amennyiben a Vásárló betegség vagy egyéb
igazolt családi ok miatt nem tudott részt venni a Szolgáltatáson és
megállapodik a Szolgáltatóval egy másik időpontban, amelyen részt vesz,
valamint befizeti a Szolgáltatás díját.
3.1.4.2. Visszalépési jog
Amennyiben a Szolgáltatásra
való jelentkezés távolról, azaz telefonon, e-mailben, online vagy interneten
(webshop) történt, akkor a fogyasztóvédelmi törvény, illetve a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.
(II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Vásárlónak visszalépési joga van a
jelentkezést követő 14 napon belül.
Ez nem érvényes arra az
esetre, ha a Szolgáltatás időpontja a szerződéskötéstől/online jelentkezéstől
számított 14 napon belül kezdődik. Ez esetben a 3.1.4.1. pont alkalmazandó.
A visszalépési határidő
betartásához az írásos visszalépési nyilatkozatot határidőn belül el kell
küldeni. Ez esetben a Szolgáltató törli a jelentkezést. Amennyiben díj
befizetésre került, akkor azt visszatéríti.
3.1.4.3. A Szolgáltató
fenntartja a jogot a Szolgáltatás időpontjának lemondására, illetve
más időpontra történő
áthelyezésére.
Amennyiben az új időpont a
Vásárlónak nem megfelelő és nem tudnak megfelelő időpontot találni és a
Szolgáltatás díjának kifizetése megtörtént, akkor a Szolgáltató a díjat teljes
egészében visszautalja.
3.1.4.4. Felszólítási és
követelési díjak
A Vásárló kötelezi
magát, hogy késedelmes fizetés esetén a Szolgáltatónál
keletkező felszólítási és behajtási
költségeket, amennyiben ezek a célnak megfelelő jogkövetés
során szükségesek, a Szolgáltató számára
megtéríti, és kötelezi magát, hogy a bevont
követeléskezelő intézmény díjait
megtéríti.
Az
elektronikus díjfizetési felszólítás költségmentes. Ez inkább egy
figyelmeztetés, ha Vásárló elfelejtette volna a díjat megfizetni.
3.1.4. A szolgáltatás teljesítése
Az online tanácsadások során
a közösen megbeszélt platformon folytatjuk a tanácsadási folyamatot. Ez lehet
Skype, Google Meets vagy egyéb platform, ami mindkét fél számára megfelelő.
A Vásárló felelőssége, hogy
kezdés előtt a saját technikai feltételeit ellenőrizze. Ezek: mikrofon,
videókamera működése. Az adott platform telepítése, beüzemelése.
Az online tanácsadás során a
Vásárlónak szüksége lehet még jegyzetfüzetre, íróeszközre és egyes esetekben az
előre kiküldött online tesztek kitöltésére.
3.1.5. Felelősségvállalási modell
A tanácsadó, kineziológus az
önmagunkért való felelősség modellje alapján jár el.
A Szolgáltató
felelőssége, hogy segítsen a kliensnek abban, hogy megtanulja
kezelni állapotát.
A Szolgáltató aktívan
bevonja az ügyfelet a kiegyensúlyozási folyamatba úgy,
hogy tájékoztatja a klienst a módszer alapelveiről.
A meghozott változásokért,
döntésekért a Vásárló önmaga felel. A tanácsadó, kineziológus felelőssége a
tanácsadási folyamat, balanszok szakszerű kivitelezése.
3.1.6. Titoktartás
A szolgáltatás során a
szolgáltatást igénybe vevőt megilleti a teljes titoktartás. Ennek feloldására
csak a szolgáltatást igénybe vevő adhat engedélyt.
Kivételt képez, amikor
jogszabály kötelezi erre a Szolgáltatót (pl. fertőző betegségek, családon
belüli erőszak jelentése, jelentés köteles bűncselekmény észlelése stb.).
Gyermekkorú
kliens esetében a gyermek a titok gazda.
4.
Vegyes rendelkezések:
4.1.
Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult
igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a
Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
4.2.
Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy
érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét,
jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
4.3.
Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem
gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról
való lemondásnak.
Bármilyen jogról történő
lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli
nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Szolgáltató
egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi
feltételéhez, vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a
későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú
betartásához.
4.4.
Szolgáltató és a Vásárló vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
4.5. A Vásárló szavatolja a
Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím,
telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan
való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a
Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű
követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést,
mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Vásárlótól
beszerezze, illetve a Vásárló kérésére, vagy pontosítására javítja a
helytelen/hibás adatot/adatokat.
5.
Panaszkezelés rendje:
5.1.
Célunk, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a
Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsünk. Amennyiben Vásárlónak
mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével
kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is
közölheti.
5.2.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint
orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz
azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal
kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak
egy másolati példányát átadja a Vásárlónak.
5.3.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A
panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett
jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a
Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
5.4.
Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy
békéltető testület eljárását kezdeményezheti, a lenti
elérhetőségeken.
Szolgáltató
a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető
testületi eljárást.
Panasszal
fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is vagy területi szerveihez:
Nemzeti
Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím:
1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési
cím: 1428 Budapest, PF: 20.
E-mail:
nfh@nfh.hu
A
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja: http://www.nfh.hu/teruleti
Panasza
esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni
A
magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/bekeltetes.html
A
békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági
eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje
a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között,
ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok
egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének
biztosítása érdekében. A békéltető testület a Vásárló vagy a Szolgáltató
kérésére tanácsot ad a Vásárlót megillető jogokkal és a Vásárlót
terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Online
adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő
határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a
fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő
békéltető testület illetékes.
Szolgáltatót a békéltető
testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek
keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára
és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét
biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a
területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara
szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési
kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés
lehetőségének felajánlására terjed ki.
6. Adatvédelem:
A weboldal adatkezelési tájékoztatója
elérhető a weboldalon.